Jump to content

ArtOvr205

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    שברולט ספארק 2011

הנקודות של ArtOvr205

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. לפי האתר, לרכב אין ריקול. מחר אתקשר למרות שאני מאוד סקפטי שיהיה מענה חיובי.
  2. מה החוק אומר בנושא? אני יכול להגיע םמוסך מורשה ולדרוש דוושה חדשה? מישהו עבר חוויה דומה?
  3. היי, ברשותי ספארק 2011 עם דוושת מצמד שבורה. לא מצליח למצוא דוושה כזאת מפירוק וב UMI מבקשים סכומים הזויים. האם מישהו מצא פיתרון והזמין מחו"ל? אני לא מוצא כלום באיביי/אמזון.
×
×
  • תוכן חדש...