Jump to content

caruser

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי caruser

  1. תודה רבה(:
  2. אני מתל אביב הבעיה בידית היא שמשכו אותה חזק מדי כלפי מעלה (בנסיון לפתוח את הדלת) והיא ״שבורה״ (תקועה בזווית כלפי מעלה)
  3. המלצות על מקום שמתקן ידית דלת חיצוניות של סיטרואן c1 2014?
×
×
  • תוכן חדש...