Jump to content

smoosh

  • פרסום הודעות

    7
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות smoosh

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שלום לכולם אנחנו שוקלים לרכוש אאוטלנדר phev יד שניה. האם ידועות תקלות או בעיות מיוחדות שעלולות לצוץ ברכב כזה? מה חשוב לבדוק, ואיפה? עיקר הנסיעה היא בינעירונית לטווחים קצרים עד בינוניים. אין נכון להיום שקע ביתי להטענה. לגבי הרכב, הסיבה לרכוש אותו היא פשוט שאשתי ממש אוהבת את הדגם. מבין האפשרויות נדמה לי שהכי מומלץ לקחת את הגרסה הזו על פני האחרות, למרות שיש הרבה רכבים אחרים שהייתי מעדיף בסכום של 100-120
  2. הכוונה לרכב חדש מהחברה? מה סדרי גודל ההנחה שמציעים, אם אפשר לשאול? ממש קשה לדעת לגבי סחירות עתידית. כולם הופתעו כשפורסם לאחרונה שה3008 שומר על הערך שלו, למרות שהרכב נחשב מצוין. זה פרמטר די קשה לניבוי.
  3. אחרי יומיים של חיפושים, ראיתי 3 רכבים שיכולים להיות רלבנטיים 1. קיה פורטה 2016. רכב מליסינג, עבר 123000 קילומטר, כמחצית מהם בשנה וחצי האחרונות. רצו עליו 48. 2. איוניק 2017 דגם סופרים. 90000 קילומטר מליסינג נהג יחיד (מסמך מצורף מהחברה). עשה רושם שהמחיר יוכל לרדת עד 80. הוחלף פח חזית (טמבון?) ובטנה. נראה כמו משהו רציני או שלא קריטי? 3. מאזדה 6 סטיישן 2017. 98000 קילומטר. עברה החלפת מכסה מנוע, כנף שמאל ופנס. מטריד מעט אבל לאחר חפירה בהיסטוריית טיפולים זה היה בינואר 2019 ומאז הרכב המשיך כשהיה בליסינג נהג יחיד ואין סימני פגיעה בשלדה. מחיר 70. עשיתי סיבוב ברכב והרגיש בהחלט טו
  4. לגבי סחירות - הכי פחות חשוב מבחינתנו. לגבי בטיחות, לא מזלזל כלל בבטיחות אקטיבית אבל הדגש כרגע על בטיחות פסיבית. לא ציינתי בטקסט הראשוני שהכוונה היא לקנות רכב שבתוך שנה יהפוך לרכב המשני בבית וייסע בערך פעמיים בשבוע. הרכב הבא יהיה מאובזר וחדש (ובהתאם יקר) יותר. המנוע של הפוקוס בעייתי? לא מצאתי מידע כזה. לגבי הקורולה, אם מגיעים לסכומים האלה ואין שאלה של סחירות, לא עדיף לקחת את האוונסיס?
  5. קיה נירו תהיה מרווחת מספיק? במחירים האלה זה רק מליסינג? איך הפוקוס סטיישן משנת 2017? ראיתי אותה במחירים נוחים יחסית. תודה רבה לכל המתייחסים
  6. תודה על התגובות אכן הבעיה היא להתמקד. הייתה תקופה שמאד רצינו את האאוטלנדר בנוסף לכל הרשימה. התלבטנו גם לגבי שברולט מאליבו משנתון 16-17. פורטה - ממה שראיתי אין ציון מבחן ריסוק. זה בעייתי בסעיף הבטיחות. לנסר ואימפרזה - מרגישים קצת מיושנים. פשוט מרגיש שהתמורה לכסף נמוכה בהם. האם סביר למצוא רכב בטיחותי ואמין בגזרת המחירים של 50-60 או שעדיף לטפס לאזור של 80-90 בשביל ראש שקט? סוגיית ירידת הערך ראויה אך פחות קריטית מבחינתנו. הדגש העיקרי הוא על בטיחות (פסיבית לפני אקטיבית) ואמינות. לעשות טיפולים בזמן ולנסוע בראש שקט. האם זה סביר למצוא משהו כזה במחיר הנמוך או שעדיף לא לטרוח לחפש ולע
  7. שלום לכולם מעוניינים ברכב שיספיק לזוג +2 ילדים כולל עגלות בתא המטען. נסיעות בעיקר בינעירוני, טווח קצר/בינוני (רוב הנסיעות יהיו עד 50 ק"מ ליום). מרבית הנסיעות יהיו של נהג בלבד. בטיחות ואמינות לפני פאר וחוויית נהיגה. תקציב גמיש למדי ולכן הבעיה שלנו לקבל החלטה. ראינו שניתן למצוא יונדאי I30 או קיה סיד ב50-60K משנתונים 15-16. אופציה נוספת הייתה למשל אוונסיס 2017 ב80K. בנוסף שקלנו לקחת סנטרה חדשה אפס ק"מ ב103K. הכוונה היא להשאיר את הרכב לפחות 4-5 שנים. עד התקופה האחרונה מרבית הנסיעות היו בתחבורה ציבורית ונראה שכמעט כל רכב היום יהיה סביר פלוס, אך פערי המחירים משמעותיים והשאלה הגדול
×
×
  • Create New...