Jump to content

טל פיש

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי טל פיש

  1. 1. חיברתי מערכת לפני כחצי שנה מדגם MPsound דיי פשוטה אמפי3 ב350 שקל, המערכת מחוברת למגבר X5, סאב של פיוניר 800W, ו2 אליפסות 6"9 פיוניר 350W. המערכת לפני כשבועיים התחילה "לעבוד עם המנוע", שאני אומר זאת אני מתכוון שבכל לחיצה על דוושת הדלק (גז) היא מתחילה לעשות מין זמזום כזה, מתחילה חלש וברגע שמחוג הסל"ד מתחיל לעלות הרעש מתחזק כאילו המערכת חלק מהמנוע.... כמובן שהרעש יוצא מהרמקולים שמחוברים למערכת. הרעש דיי דומה לרכב שנוסע על חשמל כמו קלנוע קטן על מצבר. **שאלתי הראשונה למה הוא מוציא את הרעש הזה מה הסיבה? המערכת מחוברת טוב מאוד בחיוט, הRCA הוחלף לחדש והכל מחובר לפי הספר במוסך למערכות אצל מקצוען. --------------- 2. המערכת התחילה להתחרפן, מגבירה לבד מנמיכה לבד והאיכות ירדה, אין לי אחריות והיא ממש בלתי ניתנת לשימוש, כספית אין לי כסף להחליף מערכת מה אפשר לעשות בנידון? --------------- 3. חיברתי מערכת זמנית דיי נחמדה ואני רוצה לחבר לה את הRCA בשביל שיעבוד המגבר הרמקולים והסאב, אך אחי טוען שזה מאוד מסובך ואני יכול לעשות נזק בחשמל ולא להתעסק עם זה. אז שאלתי היא: האם קשה לחבר באופן עצמאי את הRCA? מה הסכנות? איך מחברים? איך מזהים את החיבור? (מצטער על הבורות)
  2. ממש לא... אני בעל הפונטו (SX) לשואל הנ"ל מנוע 1300 סמ"ק הזרקה.. יש לי חבר שהוא בעל הפז'ו... יש לנו ויכוח קטן לגבי הכוח והמהירות... אז רציתי להתייעץ לקבל חוות דעת מקצועית... וכמה כוח סוס יש לפז'ו? (כמו שאתם בטח יודעים לא רשום ברישיונות)
  3. זה לא על קטע של תקציב... אני צריך לדעת את זה מסיבות דיי חשובות ודיי אישיות והשאלה העיקרית פה זה על הכוח והמהירות... **עריכה: ו2 המכוניות מטופלות בצורה יסודית קפדנית וטובה (מוסכים מורשים וכו'..)....
  4. תראו... אני צריך לדעת כמה פרטים על: הפיז'ו 205.. 1400 סמ"ק.. 5 דלתות.. שנת 1993.. קרבורטור... 320 אלף קילומטרז' (עברה מנוע) ועל הפיאט פונטו.. 1300 סמ"ק.. 5 דלתות.. שנת 2003.. הזרקה... 90 אלף קילומטרז' (שניהם ללא שיפורים משמעותיים) בקטע של השוואה... למי יש יותר כוח? מי יותר מהירה? (פתיחה, סגירה לחוד) מה יותר אמינה? ובאיזו מהם הצריכת דלק יותר חסכונית?
×
×
  • תוכן חדש...