לצערי הבוקר גם אני נכנסתי לסטטיסטיקה של בעיה בגיר, יש לי רכב רנו קליאו האצ'בק שנת 2014 עם כ-50,000 ק"מ
בזמן ניסיון לשלב הילוך אחורי קבלתי הודעה Check auto gearbox ונורית סימן קריאה דלקה באדום.
יש מה לדבר עם סוכנות רנו? האם משהו פנה אליהם וקיבל עזרה? או פתרון