Jump to content

נהגנהג

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של נהגנהג

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. מישהו?
  2. בגדול קיבלתי את הרכב מתודלק מהחברה. עד כמה עשה בערך 100 קילומטר ויש לי קצת יותר מחצי מיכל. זה פשוט לא נראה לי הגיוני גם אם אני מתעלם מנתוני המדידה של הרכב שהוא שותה כל כך הרבה
  3. היי יש שאלה בנוגע למסכי מולטמדיה ברכב. יש לי שני ילדים ואני רוצה לתלות מסכים כדי שלא יהרגו אותי בנסיעות ארוכות. מצאתי באחד האתרים זוג מסכים במחיר סביר, השאלה אם יש דרך ששני המסכים יפעילו סרט אחד לדוגמה בו זמנית? עד כמה שראיתי ישנם חיבורי USB ואפשרות להפעלת דיסקים (?) השאלה אם עלי לחפש סוג מסויים של חיבור כדי לוודא ששניהם יפעילו את אותו תוכן ולא יהיה לי כאוס מאחורה
  4. היי לכולם, לפני 3 ימים קיבלתי סיאט ארונה חדש. בשלושה ימים שנהגתי איתו עשיתי כ 100 קילומטר ומיכל הדלק התרוקן בחצי כמעט, לפי נתוני הנהיגה ברכב ממוצע הצריכה עומד על 6 קילומטר לליטר למרות שאני יודע שהרכב עושה יותר לליטר. לא מדובר בנהיגה מופרעת, ותחרויות ברמזורים אלא נהיגה נורמטיבית. מישהו סיפר לי שבחודש חודשיים הראשונים צריכה הדלק של הרכב גבוה יותר (סוג של הרצה) ולאחר מכן זה מתאזן. מישהו נתקל בזה? או שעדיף שאדבר עם החברה על זה ושמדובר בתקלה כלשהי?
×
×
  • תוכן חדש...