היי לכולם,
לפני 3 ימים קיבלתי סיאט ארונה חדש. בשלושה ימים שנהגתי איתו עשיתי כ 100 קילומטר ומיכל הדלק התרוקן בחצי כמעט, לפי נתוני הנהיגה ברכב ממוצע הצריכה עומד על 6 קילומטר לליטר למרות שאני יודע שהרכב עושה יותר לליטר. לא מדובר בנהיגה מופרעת, ותחרויות ברמזורים אלא נהיגה נורמטיבית.
מישהו סיפר לי שבחודש חודשיים הראשונים צריכה הדלק של הרכב גבוה יותר (סוג של הרצה) ולאחר מכן זה מתאזן.
מישהו נתקל בזה? או שעדיף שאדבר עם החברה על זה ושמדובר בתקלה כלשהי?