Jump to content

toyotav

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי toyotav

  1. לק"י שלום לכולם! פעם ראשונה שאני כותב באתר - אשמח לעזרה ברשותי טויוטה ורסו (7 מקומות) לפני שבוע החלון נפל פתחתי את הדלת ראיתי שהוא התנתק מהמסילה... הדבקתי בסופר 7 (מה שלא החזיר מעמד..) והבעיה הייתה כשרמתי את החלון ב"אוטומט" או דרך השלט מה שגורם להרמת החלונות - החלון הגיע עד למעלה וירד שוב... כנראה שניסיתי לעשות חלק גדול מהפתרונות - לרסס ספריי סיליקון לנקות מסילות ל"קודד" (או יותר נכון "ללמד") את החלון (מה שאי אפשר לעשות כשהוא למעלה כי כשאני מעלה למעלה ב"חצי לחיצה ומחזיק כמה שניות - הוא יורד שוב לבד...) ניתקתי מצבר (גם מינוס וגם פלוס - החלונות לא יצאו מ"קידוד") - לא עזר...!! פירקתי את המנגנון החוצה - הרמתי אותו כשאני אוחז בו בידיי עלה למעלה ונשאר - כשהחזרתי חזרה לדלת גם בלי החלון (תפסתי אותו עם קרש) המנגנון (הזרוע) הגיע עד למעלה ושוב ירד... עשיתי כמה וכמה טלפונים - אחד אמר לי שאין דבר כזה "קידוד" חלונות - זה דרך המחשב רכב... ולבסוף אמר שכנראה המנגנון התקלקל ואם אני אחליף מנגנון הכל יעבוד תקין - שהרי המנוע תקין וכן אני מודע לחיישן בטיחות שמוריד את החלון כשהוא מרגיש עצם כלשהו... (אגב אמרו לי שזה לא בדיוק ככה אלא הוא מוריד את החלון כדי לא להעמיס על המנוע...) שאלתי - מה עוד אפשר לעשות?? האם לרוץ לחפש מנגנון בחלקי חילוף (במורשה זה מן הסתם פי - 4 מחיר..) או שאולי יש פתרון אחר? האם ישנה אפשרות לקבוע למנגנון מתי להפסיק לעלות? סליחה על האריכות!! בתודה לכל מי שיכול לעזור... נ.ב לא יודע אם זה קשור או יעזור אך כשפתחתי את הדלת הייתה שם חתיכה לטה (קרש,עץ) שמנעה מהחלון לרדת עד הסוף... לא יודע אם יש קשר...
×
×
  • תוכן חדש...