🙁* אשמח מאוד אם תוכלו לעזור , כבר לא יודע מה לעשות *
היי , יש לי בעיה ואני צריך את עזרכתם. הרכב שבבעלותי הינו:
(Skoda Rapid 2016 (1.4T Ambition 125 hp * ליפני כשבוע בערך התקנתי מערכת על הרכב , משהו פשוט לא יותר מדי (2000 שח) , עשו לי מחיר טוב יחסית כולל התקנה: *
2x = JBL Stage 600CH "6.5 קומפוננט (לאחורה)
סאב JBL CS1214 וואט 1000 + זוג רמקולים 300 וואט לקדימה שהוחלפו. + מגבר V15 וואט 3500
+ מנחת לרכב עקב מערכת מקורית של סקודה.
________________________________________________ 💥 עכשיו אחרי התקנה המערכת שמתי לב לכמה דברים: 💥
1. איכות השמע ירדה משמעותית מאשר איך שזה היה קודם (היו רמקולים מקוריים של סקודה ונשמעו יותר טוב לא יודע איך זה הגיוני)
2. יש רעשים של חשמל סטטי (ללא הפסקה) כאשר אני מפעיל את האורות ברכב.
3. האיכות שמע ירודה כלומר , משום מה ואני לא מצליח להבין למה , אני כאילו שומע את השירים באקו (וצלול מאוד כזה). וניסיתי לשחק עם הגדרות האיקולאיזר היחידות שיש שהם Bass\Mid\Treble והורדתי את ה MID עד הסוף והגברתי את ה TREBLE עד הסוף. ועדיין שומעים צלול ולא כזה איכותי לא משנה מה אני עושה. * חזרתי לאותו מקום שרכשתי את המערכת ולא הצליחו לסדר כלום , ואפילו בעוד 2 מקומות מקצועיים נוספים שמתעסקים במערכות. *
ניסו לעשות לי כיוונים ומה שאתם לא רוצים ולא הצליח כלום. ותמיד המוכרים האשימו דבר 1 וזה את המנחת.
אמרו לי שכל זה קורה בגלל המנחת , ושאני צריך לשים מערכת אנדרויד על הרכב , ואז זה ישתפר , ושכל זה קורה בגלל המערכת המקורית של הסקודה. בקיצור מאוד התבאסתי מכל הסיפור לגמריי. ומרגיש שזרקתי כסף לפח פשוט , איך זה הגיוני שאחרי ששמו לי מערכת , סאב ומגבר האיכות ניהייתה יותר גרועה?
האם מישהו נתקל במשהו דומה? או יודע איזה פתרון יש לזה? אשמח מאוד אם מישהו יוכל לעזור לי , באמת אני כבר נכנעתי. 😓