שלום,
הופיעו לי נורות תקלה בטויטה ורסו 2013.
נורה של המנוע
נורה של אזהרה
נורה של בקרת יציבות
וכתוב לבדוק מערכת vsc
לאחר כמה ימים נעלמו הנורות.
בעליות הרכב משמיע רעש כאילו הוא מסתובב על ריק כאשר מגיע ל 3 במד סיבובי מנוע וקשה לרכב לסחוב.
בבדיקה במוסך מורשה אמרו שצריך להחליף גיר וקוד תקלה p2757 ונתנו הצעת מחיר מטורפת וזה כאשר הנורות לא היו דלוקות. כשהם נדלקו שוב הם אמרו שזה קשור לזה.
מישהו יודע על זה משהו לפני שאני מחליף גיר?
תודה מראש!