שלום לכולם, במהלך חיפושים שלי ברכבים נתקלתי ברכב מסוג יונדאי i30 שנת 2012 שהכל היה נראה בו פיקס חוץ מהעובדה שבעל הרכב החליף מנוע (שעשה 7000 ק״מ) הרכב עצמו עשה 134 אלף ק״מ, לאחר בירורים בעל הרכב אמר לי שבגלל שנקרעה לו רצועת מנוע ולאחר שהחליף אותה בטעות ברצועת מנוע לא מקורית אז גם היא נשחקה ומסתבר שהבעיה הייתה בתושבת מנוע אז בעל הרכב אמר לי שבחר להיות בראש שקט ולהחליף את כל המנוע וכמובן יש לו את כל התעודות ושטר מכס.
עכשיו השאלה שלי האם זה הגיוני להחליף מנוע בגלל החלקים האלה ואם כן יש אפשרות לבדוק שהחלקים האחרים לא נשחקו?
תודה לעונים 🙏🏻