שלום לחברי הפורום מקווה שהשאלה קשורה לפה כי לא מצאתי פורום אחר- אז אני נהג חדש יש לי רישיון כבר 3 חודשים, יש קטע שאני נלחץ בגללו לפעמים ולא נוסע רחוק מדי לאזורים עמוסים, זה הנתיבי השתלבות איפה שצריך להשתלב בכביש שיש בו תנועה ומכוניות שנוסעות מהר וצריך לתזמן מתי להכנס ולהאיץ. מה שאני עושה בעקרון זה ככה:
אני בעקרון מגיע לנתיב השתלבות מסתכל במראות אם פנוי אז עובר במתינות ומשתלב, אם יש מכוניות לפעמים אני מחכה דקה רואה כבר שהתפנה ואז אני מאיץ קצת אז פתאום איזה אוטו טס וצופר לי במקום לעבור לנתיב השני שהוא ריק ולתת לי להשתלב החתיכת *** ולא חסר כאלה נהגים האמת , אני פשוט מרגיש די מוזר עם זה כי אני רואה שכולם נוסעים ולא עוצרים כמעט ומצליחים להשתלב בתנועה והרכב שלי די ישן וגם מאיץ לאט אז אפילו שאני תופס את ההזדמנות של לעבור לוקח לאוטו זמן להאיץ והנהגים די חותכים אותי ... לפעמים אני עומד בסבלנות בנתיב המתנה רואה שהתפנתה התנועה ורוצה לפנות ויש רק אוטו ממש רחוק- ואז פתאום הוא בא וטס ככה וזה סיטאוציה די מלחיצה האמת
אז האם יש למישהו יותר מנוסה ממני טיפים איך להשתלב נכון בנתיבים כאלה ואיך לדעת מתי התזמון הכי טוב לפנות ?
תודה מראש, אביחי