שלום לכם,
המצבר התרוקן באופנוע שלי (x-evo) לאחר שכמו דביל השארתי את תא המטען פתוח שלושה ימים.
בחור נחמד עזר לי להתניע עם כבלים. התנענו, השארנו דולק כמה דקות, נתנו גז ו...הוא נכבה איך שניתקנו את הכבל.
ניסינו דקות ארוכות אבל הוא מסרב להשאר דלוק.
אני אודה שאני לא מבין גדול בטיפול באופנוע ועם רוב הבעיות אני נוסע למוסך.
אני מנסה להבין מה יכולה להיות הבעיה והאם יש צורך לגרור?