Jump to content

אין שום יאוש בעולם

  • הודעות

    14
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אין שום יאוש בעולם

  1. לא הובנתי נכון. אני מדבר על השוואה בין 2 הרכבים האלה מתוך מבט של "מה התחזוקה יותר זולה?" "מה יותר חסכוני ולמי יש יותר מנוע זריז. תודה
  2. מחפש רכב 5 מקומות עם אופציה נורמלית ל 6-7. תקציב 30K. קיבלתי הצעה לורסו 2010 עם 250,000 ק"מ או פיקאסו עם 140,000 ק"מ. נוסע כ 30,000 ק"מ בשנה, בעיקר נסיעות עירוניות ובסופי שבוע נסיעות בינעירוניות. מעוניין בראש שקט מבחינת טיפולים, וכמובן תחזוקה זולה וחסכוני בדלק, ובנוסף, הג'וק שלי - אני צריך רכב טוב בהאצות ביניים..... מצידי להשתמש ברכב עד הטוטאלוס. אשמח לשמוע מהמבינים בעם על הרכבים הנ"ל, או שיש לכם הצעה אחרת לתת לי? תודה רבה
  3. אאוצ'!!! טעות!!!! התכוונתי לi20 פריים פלוס - תת דגם של הרכב. רכב לזוג+3 ילדים (1 בכיסא בטיחות), בעיקר לנסיעות עירוניות. חשוב לי בעיקר (בסדר הזה): תא מטען מיזוג האצות ביניים (לעקוף כבר את ההוא שכל סיבוב מאט ל 50....) צריכת דלק מקומות אכסון בסביבת הנהג תודה
  4. אשמח להמלצות ביניהם ומה ההבדלים. כסף/ירידת ערך לא מהוה שיקול. תודה רבה
  5. תודה רבה איך הוא בהאצות ביניים? מידע על חברות הליסנג יש למישהו? יותר דחוף לי!
  6. מבחינת גודל בדקתי. נכנס, קצת גבולי אבל נכנס. מה מבחינת שאר הדברים?
  7. אני רוצה לקנות רכב בעיסקת ליסינג תפעולי (לא כ"כ רלוונטי השיקולים למה דווקא בצורה הזאת...). בד"כ אני נוסע לבד, אבל צריך אופציה לקחת את המשפחה (זוג+ 3 ילדים קטנים) עם מקום לעגלה ומזוודה מאחורה- וכמובן שייצא הכי זול! בגיזרת הסופר מיני הומלץ לי על i20 פריים פלוס כרכב יחסית מרווח עם תא מטען של 350 ליטר (השאר מגרדים את ה280). מה אומרים המבינים? מצאתי 4 חברות עם מחיר טוב: שלמה סיקסט (הכי יקר) קל אוטו גלי ליסינג נטו דרייב אם מישהו פעם נתקל בחברות הנ"ל בעיסקאות ליסינג אשמח אם יוכל לעדכן אותי בהתרשמות שלו, וסתם, כמה חשוב חברה אמינה לליסינג - אני לגמרי ירוק בתחום. תודה רבה ענקית מראש
  8. אני לא יודע אם כאן זה המקום המתאים, אבל, מישהו יודע מה קורה בכביש ואדי ערה (65 מחלף עירון - צומת אום אל פאחם), אם היה שם אירועים חריגים/התפרעויות בשבוע האחרון (חוץ מחמישי בלילה שהיה שם לויה וחסמו את הכביש) ?
  9. הבנתי, תודה רבה. ואני מבין שאין בשוק משהו תיקני (במקום קנגרו) לנ"ל. אין ברירה נמשיך לעצור בתחנת דלק עד שהיא תגדל.
  10. תודה רבה לכל המגיבים עניינית. ולשאר המגיבים, אם אשתי חגורה כדין ומעל החגורה שמה קנגרו עם התינוק, לא ברור לי למה זה לא בטיחותי. אבל מכיון שהסתפקתי בנושא העדפתי להעלות את הנושא כאן וכן להתעניין האם מישהו יודע על פיתרון אחר. בכל מקרה אינני מעוניין לעבור על החוק (אני עדיין נהג חדש...... סתם, בלי קשר) ועל כן כאמור הצעתי את השאלה בפורום הנוכחי.
  11. יש לי תינוקת קטנה שהרבה פעמים בנסיעות ארוכות היא רעבה ובוכה. מישהו יודע האם יש דרך חוקית כל שהיא שאשתי יכולה להחזיק ו/או להניק אותה תוך כדי נסיעה (עם חגורה/קנגרו וכדומה) במקום לעצור בצד ? בתודה מראש
  12. תודה רבה כבר חשבתי איך מדביקים את השלט על הרמפה......
  13. אני נהג חדש והוצאתי רישיון נוסף על C1 שאלתי במשרד התחבורה אם חובה להציב שלט נהג חדש ואם כן היכן, והפקידה לא ידעה לענות לי (היא רק אמרה לי שברור שחייבים להציב את השלט) יש משהו ברור בחוק בעניין ?
×
×
  • תוכן חדש...