Jump to content

סיאט ליאון

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי סיאט ליאון

  1. שלום חברים ,יש לי סיאט לאון מודל שנת 2012 ומותקנת בה מערכת מולטימדיה של caska גרסה 3.0. מישהו יכול להסביר בבקשה איך לחבר את הפאלפון למערכת באמצעות בלוטוס?
×
×
  • תוכן חדש...