Jump to content

elgeneral

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של elgeneral

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום לכולם . אני גר בכרמיאל. אשמח להמלצות למכון לשיפוץ גיר ידני באזור. תודה מראש
  2. שלום לכולם , פיאט פנדה 2011 110000 ק'מ. אצלי 3 שנים. מזה כמה שבועות התחיל להשמיע רעש בהילוך ראשון ו שני. נשמע כמו מייסב ץ מוט ההילוכים לא רועד ו הנסיע חלקה. אשמח לחוות דעת , לפני שפונה למוסך. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...