Jump to content

does_not_matter

  • פרסום הודעות

    7
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות does_not_matter

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. מעניין מאוד, בעיקר בגלל שבעבר הרכב עמד בחניה תת-קרקעית ולדעתי זה התחיל תקופה אחרי שעברתי דירה והרכב חונה בחוץ. אני אגשש מול חברת הביטוח ובמידה ויתאפשר אני אנתק את הקודנית ואבדוק אם זאת הבעיה. תודה רבה. עריכה: בעיקר חשוב לי לוודא שלא מדובר בבעיה מכנית כלשהיא שעלולה להסתבך ולעלות לי ביוקר אחר כך.
  2. סטרטר מסתובב אבל הרכב לא מניע. אוקי, אבל בין נסיונות הנעת הרכב אני לא נוגע בקודנית. פשוט מזיז את המפתח ל-off וישר מנסה שוב וזה עובד. הבעיה שגם אם אני אנתק את הקודנית, אין לי דרך לוודא שזאת הייתה הבעיה חוץ מלנסוע חודש בלי קודנית ולראות מה קורה - אבל זה לא יקרה כי אני מחוייב בביטוח שיהיה קודנית תקינה ברכב.
  3. תודה על התגובה - אני בטוח ב99% שאני מכניס את הקוד לפני שאני מכניס את המפתח. אבל לך תדע, אולי אני עושה את זה על אוטומט ולא שם לב - אני אתחיל לשים לב מהיום ונראה אם זה משפיע על הבעיה. יש למישהו רעיון נוסף?
  4. היי חברים, מדובר ביונדאי I25, 2014 - קילומטרז' נמוך מאוד ביחס לשנתון ובמצב מכני מעולה עד כמה שאני מבין ברכבים (חוץ מהתקלה המוזרה שבגללה אנחנו פה). בערך פעם ב2-3 שבועות, אני מנסה להניע את הרכב והרכב לא מניע - אני מסובב את המפתח בחזרה ל-off לשניה ומנסה להניע שוב והרכב מניע בלי בעיה. תמיד כשזה קורה, צריך לסובב פעם אחת ל-OFF וזה מניע ישר בפעם הבאה. עד עכשיו זה קרה לי 4,5 פעמים בערך. אין משהו שחוזר על עצמו מאחורי התקלה, כלומר זה לא קורה רק בבוקר, או רק בערב, רק אחרי נסיעה, או כשחם או כשקר או כל דבר מיוחד אחר. לפחות אני לא שמתי לב ל-pattern קבוע כלשהו. זה לא באמת מפריע לי, כי זה לוקח לי עוד 5 שניות מהחיים פעם בכמה שבועות - אבל זה מוזר ואני לא רוצה להגיע למצב שזה מתפתח לתקלה יותר רצינית. יש למישהו מושג מה זה יכול להיות, מה אני יכול לבדוק כדי לאמת את התקלה ואיך אפשר לסדר את זה? תודה רבה!
  5. תודה לכולם על ההעינות. בסופו של דבר החלטתי להשאר עם הרכב שלי ולא לקחת ליסינג פרטי או מהעבודה. חשבתי שאם זה יהיה עוד כמה מאות שקלים בחודש אז זה יהיה שווה תמורת השקט הנפשי - אבל זה לא המצב, זה הרבה יותר יקר ואני יכול להשקיע את הכסף הזה במקומות אחרים ולא לשרוף על הרכב. בכל מקרה תודה לכולם!
  6. תודה על התגובות, מאזדה 2 - לא שווה לקחת עכשיו בגלל שהמתיחת פנים אמורה להגיע ואפשר לקבל רכב טוב יותר? או שלא שווה לקחת עכשיו כי המאזדה 2 הנוכחית לא משהו? פאביה - האמת היה לי מוזר שלא ראיתי באתר הרשמי שלהם בישראל את הדגם האוטומטי. החלטה מוזרה מצידם. אבל מצד שני כן ראיתי דגם אוטומטי ב-capital motors. איביזה - מה עם reference? הדגם הזה זמין יותר בליסינג? איך הוא ביחס לסטייל? פולו - אתם חושבים שאין סיכוי שאצליח לקחת פולו בליסינג תפעולי? קליו - אני אנסה לברר איזה רמת גימור יש בליסינג. ארונה, קאמיק וסקאלה נראות לי קצת גדולות וגם אולי טיפה יותר יקרות - אני חושב שבטווח המחירים שלהן אנחנו כבר מתחילים להתקרב קצת לגולף/לאון.
  7. היי, אני שוקל לקחת רכב מהעבודה או לקחת עסקת ליסינג פרטי תפעולי לבד, הפרטים פחות חשובים כי בפיננסים אין הרבה הבדל בין האופציות. אני אעשה את החשבון מה איך ולאן כשיגיע הזמן. ביינתים, עברתי על הרכבים, אבזור ומחיר (פוטנציאלי בליסינגים) - וזה השורטליסט של הרכבים שאהבתי ואשמח לשמוע עליהם חוות דעת: 1. Polo Comfortline 2. Seat Ibiza Style 3. Mazda 2 Dynamic 4. Skoda Fabia Style 5. Renault Clio Intense הן מחולקות לפי הכי יקרה להכי פחות יקרה (בניחוש פרוע שלי), אני עדיין לא בטוח מה העלויות בדיוק של כל אחת אבל אני מעריך שיצא באזור ה-1900-2300 פחות בנטו (מהכי יקרה להכי זולה ברשימה) האמת שאני לא בטוח שאת כולן יש בליסינג - אבל בכל מקרה אשמח לשמוע מה דעתכם עליהם. מבחינת הנסיעות, הדרישה היא באר שבע - תל אביב/הרצליה/לקוח איפשהו בארץ פעם-פעמיים בשבוע בלחץ, שאר הזמן נסיעה בעיר (המגורים והמשרד בבאר שבע). מה חשוב לי ברכב: * שיהיה כמה שיותר שקט, במיוחד בבין-עירוני. * אבזור, פיטצ'רים ו"יופי"/נוחות בפנים האוטו. * בטיחות כמובן. * כמובן זריזות וכוח, אבל אני מעריך שכל הרכבים בסגמנט הזה דיי זהים. * מקום ברכב לא חשוב, אני אסע רוב הזמן לבד. אשמח לשמוע מה דעתכם על הרכבים, ואם יש לכם רעיונות לרכבים אחרים שפספסתי אתם מוזמנים להמליץ! תודה רבה על הזמן שלכם חברים!
×
×
  • Create New...