Jump to content

avivsag

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי avivsag

  1. שלום, קניתי לפני שבועיים אופל קורסה יד 2, מנוע 1400 דגם ENJOY אוטו'. היא במצב טוב ונוסעת אחלה. בכל זאת, בהתחלה הספידומטר עבד בסדר ואז קצת זייף - פתאום המד מהירות נתקע על 0 או על 100 קמ"ש ולעיתים גם מד סל"ד משתגע. לאחר התנעה מחדש של הרכב היה בסדר וחזר לעבוד תקין. בימים האחרונים מד המהירות נתקע על מהירות גבוהה (כלומר, אני על 0 קמ"ש והמחוג הידני מראה על 120 או 140 קמ"ש, ומשם הוא עולה למעלה). למרות זאת, מד הסל"ד עובד בסדר גמור וככה גם מד הדלק והקילומטראז'. גם לאחר התנעה מחדש של הרכב זה תקוע. הייתי היום במוסך - בדקו את הפיוזים והם בסדר, טענו שצריך להחליף את כל המערכת מחוונים. בקריאה קטנה פה בפורום ובאינטרנט ראיתי שאולי הפתרון טמון בניתוק של המצבר (שלדעתי בעלת הרכב הקודמת החליפה די לאחרונה) והחזרה שלו מחדש או בכבל פנימי בתוך הדשבורד שהתנתק או צריך שימון. אשמח לעצות מה נכון לעשות כרגע, בהתחשב בזה שאני מעדיף שלא להחליף את כל הדשבורד כרגע (בכל זאת, סטודנטים). תודה רבה, אביב
×
×
  • תוכן חדש...