Jump to content

אפרת432

  • פרסום הודעות

    5
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות אפרת432

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תודה לכל העונים. 1. הסוחר לא החתים אותי על טופס גילוי נאות. 2. רכשתי את הרכב בעלות של 120,000 ש"ח, לא מחיר זול בכלל. 3. רק עתה, כשבאתי למכור את הרכב, רוכש פוטנציאלי גילה שהרכב עבר אובדן גמור להלכה כי בדק במאגר של חברת הביטוח. לא ידעתי כלום מהעניין עד שבוע שעבר. 4. בעקבות הגילוי אודות האובדן גמור להלכה, נאלצתי להוריד מאוד במחיר הרכב. מחירון הרכב כיום הוא 84,000 ש"ח ממה שבדקתי ביצחק לוי ואני נאלצתי למכור אותו ב47,000 לאור היסטוריית הרכב העגומה שגיליתי אחרי 4 שנים. 5. גם בעניין הביטוח יש כאן עניין שמאוד מרגיז אותי כי אני שילמתי ביטוח מקיף במשך כל ארבעת השנים שהרכב היה בידי ושילמתי מחיר מלא. עתה, אחרי שהתברר לי מצב הרכב, התקשרתי לחברת הביטוח ושאלתי אותם מה היה קורה אם היו גונבים לי את הרכב או שהייתי חלילה עושה תאונה. הם אמרו שבמקרה כזה הם היו משלמים לי רק כ50% מערך הרכב ומזכים אותי על "עודף" הפרמיה ששילמתי במשך השנים. גם כאן, נראה לי מוזר שאדם רגיל או סוכן ביטוח יכולים לברר את הסטוריית הרכב וחברת הביטוח לא ידעה. יותר נשמע לי שנוח להם לתת לאנשים לשלם מחיר פרמיה מלא ורק במקרה שיש תביעה, הם מחזירים על עודף הגביה ומשלמים פיצוי של 50% מערך הרכב.
  2. תודה רבה על התשובה. האמת היא שיש לי את כל המסמכים. אני מניחה שאני באמת לא היחידה. איך אני מוצאת עוד אנשים כמוני ? האם יש איזו קבוצה של נפגעי עקיצות רכב? אשמח להתיעץ איתם כיצד פעלו.
  3. לא נתנו לי טופס גילוי נאות אלא רק הסכם מכירת רכב ובו המוכר מצהיר שהרכב אינו מעוקל/משעובד, שלא רובצים עליו חובות צד ג' ושהפרטים של הרכב תואמים את אלה הרשומים ברשיון הרכב. היו לי לאורך השנים בעיות מוזרות ועתה, כשבאתי למכור גיליתי את ההיסטוריה של הרכב ושמאי העריך 55% ירידת ערך בעוד שאני שילמתי לפי מחיר מחירון.
  4. לפני 4 שנים רכשתי רכב מחברה בראשון לציון ועתה גיליתי שהרכב הוכרז אובדן הלכה גמור לפני שרכשתי אותו אך הדבר לא נאמר לי. האם מישהו מכיר את הסוכנות הזו או שקרה לו מקרה דומה ? אשמח לכל מידע או עצה כדי לדעת מה האפשרויות העומדות בפני. תודה
  5. אשמח לעזרה. רכשתי מיצובישי אוטלנדר לפני כ 4 שנים. חיפשתי לרכוש רכב ממישהו פרטי ואכן מצאתי ביד 2 מודעה הטוענת שמדובר על רכב למכירה , יד ראשונה מפרטי. כשהתקשרתי ענה לי סוכן רכב, שטען בפני כי בעלת הרכב רכשה ממנו בדיוק רכב חדש ולכן הוא : "עוזר לה למכור את הרכב הקודם שלה". הרכב נראה טוב והיה עדיין במסגרת אחריות יצרן (בדקתי מול מוסך מיצובישי) והסוחר חזר ואמר כי מדובר ביד ראשונה מפרטי (ואף כתוב כך בחוזה המכר). לקחתי את הרכב למכון בדיקה (שאותו הציע סוחר הרכב) ובדוח מכון הבדיקה נכתב שהכל תקין למעט ל"פגיעות פח ופגמי צבע, תיקוני פח וצבע , תיקון פגיעה מאחור- כיפון באוזן קצה שילדה ובתא המטען". פירוט זה הופיע בסעיף "ליקויים בעל משמעות נמוכה". לא ידעתי מה זה כיפון שלדה והסבירו לי שזה חלק המתחבר לשלדה, לא פוגם בבטיחות הרכב ושבסך הכל הרכב במצב מעולה למעט העובדה שמישהו כנראה נכנס בו מאחורה והיו תיקוני פח/פגוש אך לא פגיע מהותית. עתה, משבאתי למכור את הרכב אחרי 4 שנים, נחרדתי לגלות שהרכב עבר תאונה כחצי שנה לפני שרכשתי אותו בה הוכרז כאבדן גמור להלכה, ולתובעת (שהיתה יד ראשונה של הרכב) שולמו כמעט 150,000 ש"ח בתביעת פיצויים. שאלותיי הן : 1. האם סוחר הרכב לא מחוייב היה ע"פ חוק לחשוף מידע מהותי כזה? אני מניחה שהוא יטען שהוא לא ידע מכלום...האם יתכן שלא ידע? 2. איך יתכן שמכון הבדיקה מוציא דוח שהכל תקין מלבד ליקויים בעלי משמעות נמוכה כשרכב הוכרז כאובדן הלכה גמור ? 3. איך יתכן שמוסך מיצובישי המרכזי לא ידע על התאונה והרכב עדיין היה תחת אחריות (הם אמרו לי בפירוש שאם הרכב היה עובר תאונה האחריות היתה מתבטלת) 4. האם יש כאן עוד מישהו שקרה לו מקרה כזה? אשמח לכל עצה כי אני מבינה שעקצו אותי ואני מתלבטת כיצד לפעול בעניין. תודה
×
×
  • Create New...