Jump to content

מאיר עובדיה

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של מאיר עובדיה

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. ברשותי יונדאי i30 שנת 2010 לפני מספר חודשים החלה תופעה בה הרכב ננעל לבד. לא משנה אם הרכב מונע, כבוי, עם סוויץ פתוח או סגור. כל כמה שניות מופעלת איך שהוא הוראת נעילה והרכב נסגר. עד כה ביצעתי את הדברים הבאים: החלפתי יחידה מרכזית בדלת הנהג (עזר ליומיים שלושה) ניתקתי מצבר וחיברתי לאחר כמה שעות (לא עזר) במוסך ניסו לאפס את המערכת עצמה (לא עזר) הלכתי למוסך מורשה, אמרו אין לנו רעיון, תשאיר את האוטו ונבדוק...
×
×
  • תוכן חדש...