Jump to content

dantol1

  • פרסום הודעות

    4
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות dantol1

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. ממה שראיתי הדגם שוחרר בחו"ל לפני שנה (אוגוסט 19), ולא דווח על תקלות מיוחדות, השאלה היא אם זה זמן מספיק כבר שתיהיה עליו חוות דעת או שזה עדיין נחשב בחיתולים? הולך להיות רכב ראשון שלי אז אין לי כלכך נקודת השוואה בנושא..
  2. האמת שבדיוק היום עשיתי נסיעת מבחן גם ביונדאי וגם בקיה והיונדאי הרגישה לי הרבה יותר נוחה ושקטה (אמנם לא בעליות של חיפה אבל עדיין), השאלה היא עד כמה העניין של גיר רובוטי בחיפה יהיה דיל ברייקר אם בערים מישוריות יותר היונדאי התעלתה מעל הקיה? וגם מבחינת עלות תיקונים האם תיקונים של הגיר הרובוטי כתוצאה מבלאי יסגרו את ההפרש שכרגע כבר עומד על איזור ה4K לטובת היונדאי?
  3. הספארק זה פשוט מניסיון רע (הייתה לי ספארק בעבר ועשתה קצת צרות) וגם ממה שראיתי לא כוללת אנדרואיד אוטו שיכול קצת להגביל ובנוגע לסופר מיני אני לא מצאתי אחת מ0 ק"מ שבערך באותו מחיר (הi20 לדוגמא עולה באיזור ה90 לפני אגרת רישוי כבר בערך 10K יותר) משומשת חדשה פחות קורץ לי, גם מניסיון רע של מכרים מעדיף להשקיע עוד כמה שקלים ולהיות בראש יותר שקט
  4. היי, כמו שכתבתי בכותרת אני מתלבט בין יונדאי i10 inspire/prime 2020 לבין קיה פיקנטו xline 2020 הנטייה הייתה בהתחלה כלפיי היונדאי בגלל שהיא מגיעה עם יותר אבזור בטיחותי (בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, התראה על נסיעה מלפנים, התראה על עירנות הנהג ומעבר אוטומטי בין אור נמוך לגבוה) ובנוסף גם עולה בערך 4 אלף שח פחות, אבל הבנתי שיש הבדל משמעותי מבחינת הגיר הרובוטי חד מצמדי של היונדאי מול האוטומטי פלאנטרי של הקיה. חשוב לציין שאני אמור לעבור לחיפה בקרוב (אין לי אפשרות להגיע לשם לנסיעת מבחן) ולכן אשמח לדעת אם למישהו יצא לנהוג על היונדאי בעליות תלולות ואם הרכב מסתדר עם העליות (ולא מתדרדר בתחילת נ
×
×
  • Create New...