ברשותי פוקוס 2016 שקניתי מאלבר בסביבות יוני 2020, עבד עד עכשיו חלק לגמרי בלי שום תקלות,
לאחרונה התחילו הצרות, לפני כמה שבועות הרכב התחיל לרעוד לי לאחר ההתנעה, פתחתי את המכסה מנוע ולתדהמתי המיכל של המים ריק לגמרי!
מלבד זאת יצא עשן לבן, ונדלקה נורה של "טיפול במנוע".
המוסכניק אמר שזה 100% ה"קולר" (האמת שאין לי מושג בזה ואני לא יודע מה זה, רק סומך על המוסכניק כאדם אמין מאד..)
החליף לי את החלק (יקר מאד! 2250!) ובאמת נעלמו הרעידות, וכן העשן נעלם והנורה נעלמה גם כן,
עברו שבועיים מהתיקון, ושוב פעם אני רואה שהמיכל ריק לגמרי.
יש לציין שלאחר התיקון, המוסכניק רוקן והחליף את הנוזל קירור.
יש למישהו מושג בענין?
מישהו מכיר מוסך מתמחה בדגם הנ"ל באיזור הצפון-חיפה וכו'?
ראיתי כאן באיזה שרשור שיש בעיה סדרתית במנועים האלה, מישהו יכול להסביר לי ביתר פירוט?
תודה מראש לכולם!