הרגע סיימתי רישיון. וכשאני מגיע לשכור אוטו, אני רואה ששום מקום נורמלי לא מסכים להשכיר לי אוטו.
אני רוצה לקנות אוטו, אבל רק לשנה ראשונה. אחר כך, לא שווה לי להחזיק אוטו, היות ואני בקושי מתמש עדיף לי לשכור כבר אוטו.
השאלה היא איזה אוטו הכי כדאי לקנות לשנה. דהיינו, שיהיה בו כמה שפחות ירידת ערך, הוצאות מיוחדות, וכו'
תודה מראש!