Jump to content

M-T-A

  • פרסום הודעות

    13
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות M-T-A

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. גם אני כבר מנסה למכור שבועיים וכל הזמן באים לי אנשים, רואים את האוטו, מרוצים ממנו, ואז מסתבר שעוד אין להם את כל הכסף..
  2. הגיוני, אפילו הסוחר היה מוכן להתחייב בבדיקה למרות שאני משער שהיו לו קומבינות עם מכונים קרובים גם ככה עריכה: אוקיי אז אתחייב רק על שלדה, למרות שזה גם יכול להישמע לא טוב מבחינת קונים פוטנציאלים
  3. כל מי שהתקשר בינתיים רצה שאתחייב בבדיקה, יש טעם לעשות את זה ובמקרה הגרוע להיפרד מעוד 600 ש''ח?
  4. אתה יכול לדרוש רכב עם ספר טיפולים ושם אפשר לעקוב אחרי הקילומטרז שכתוב בין כל טיפול ולראות שאין משהו מסריח, לא ידעתי את החשיבות של ספר טיפולים מסודר עד עכשיו וכמה אפשר ללמוד ממנו. הבנתי גם שאפשר לבקש מהבעלים להוציא במשרד רישוי טסטים קודמים של הרכב ולראות מה כתוב שם בקילומטרים, אבל לא בטוח אם באמת אפשרי.
  5. תודה על הטיפים, אשתמש בהם ברכב הבא שאקנה!
  6. הרכב לא עבר טסטים כי ב3 השנים ראשונות לא צריך. והוא עשה את הטסט הראשון בסוף 3 השנים 6 חודשים אחרי שהיה אמור לבצע אותו והיה 28 אלף.. בגלל זה אני חושד שהוא יכל זייף בקלות ויהיה קשה מאוד לעלות על זה. תודה על הצחוק, אתה צודק אני פשוט אמכור אותו ואגיד את האמת שאני מכיר בלי כל הסרטים שבישלתי לעצמי בראש ואם אצתרך לרדת במחיר כדי להצליח למכור אחשיב את זה כדמי לימוד.
  7. תודה רבה, זה מה שאעשה. למרות שקצת לא נעים לגרום למישהו לשלם על בדיקה שיש מצב גדול שתגלה דברים שלא ידעתי בכלל.
  8. רשום "השכרה/החכר", ממה שבדקתי בשנים האחרונות כתוב ככה אם הרכב הוא ליסינג או חברה, ואם הרכב הוא מהשכרה אז כתוב השכרה. אבל אתה צודק אני באמת מכניס את עצמי קצת לסרטים, אדע יותר טוב אחרי בדיקה.. אני רק לא מבין למה אין איזה סימון ברישיון רכב אם הוא עבר תאונה רצינית או משהו.. נראית כמו דרך פשוטה לעצור חלק מהרמאים לצערי לא בדקתי התאמה בין שמות המשפחה ולא חתמתי על זכרון דברים
  9. חשבתי שהלכתי עם מישהו שמבין, אבל נראה שהוא לא באמת הבין כמו שחשבתי.. הוא לא הציג כלום, אפילו ברשיון רכב זה לא היה כתוב ומסתבר שזה משהו שאמור להיות כתוב
  10. כן חשבתי שזה היה יד ראשונה מליסינג של נהגת יחידה. לא ידעתי שזה סוחר, הוא טען שהרכב של אישתו שדיברתי איתה קודם בטלפון באמת לא היה ביטוח לפני שקניתי את הרכב.. הסיכוי שהיה אובדן להלכה הוא באמת דיי גדול. יוכלו לגלות דבר כזה במכון בדיקה אם אקח אותו? עריכה: הצלחתי למצוא את המספר של הסוחר שמכר לי, יש טעם לדבר איתו ולנסות לגלות את האמת או שזה סתם בזבוז אנרגיה?
  11. אני אבדוק, למרות שרוב הסיכויים שחברת הליסינג היא זו שטיפלה ברכב, תודה כן, אני מרגיש קצת מפגר אבל משום מה האמנתי לו.. מקווה שהטעות לא תהיה יקרה מדי אז לדעתכם כדאי לעשות בדיקת מצב עצמאית באיזה מכון? זה יקר אבל יהיה לי יותר שקט נפשי למכור את הרכב כשאדע את מצבו האמיתי
  12. אני פשוט לוקח קצת לקיצון כי הוא בוודאות שיקר לגבי דברים מסויימים, ובדרך כלל רכבי חברה עושים הרבה קילומטרים וזה לא היה מפתיע אותי אם הוא זייף גם קילומטרז', הרכב היה יחסית זול למרחק שהוא עשה..
  13. לפני 8 חודשים קניתי רכב, דיברתי עם בחורה בטלפון ועמדתי להגיע אליה כדי לראות את הרכב, הוא היה יד ראשונה, בן 3 שנים ועבר 28 אלף ק''מ. ברגע האחרון היא התקשרה אלי ואמרה שבעלה יראה לי את הרכב וקבענו להיפגש באיזו תחנת דלק בנתניה, בדקתי דברים בסיסיים באוטו חיצונית, וראיתי קצת תיקוני צבע אבל לא משהו רציני, עשיתי סיבוב, הרמתי מכסה מנוע והשוויתי פרטים בין רישיון הרכב לאוטו והכל התאים חוץ מהשם שהיה על "אישתו".. הוא אמר לי שהרכב היה יד ראשונה מליסינג ורק היא נהגה בו.. אחרי זה עמדנו לנסוע לעשות בדיקה לרכב והוא התחייב על "מנוע, גיר, שלדה" שניה לפני שיצאנו הוא אמר כ"בדרך אגב" שהוא עשה בדיקה לפני כמה ימים והכל יצא טוב חוץ מ"צמיג שמאל יבש" וזה שעשה את הבדיקה ניסה להוריד אותו בעוד 1000 ש''ח על זה והוא לא היה מוכן כי הרכב גם ככה כבר זול ביחס למחירון משוקלל. אבל מבחינתו אפשר לעשות שוב את הבדיקה. ואז החבר שהיה איתי שאל אם יש לו תוצאה של הבדיקה איתו אבל היה לו רק צילום של התוצאה שהתאים למה שהוא אמר ומספר הרכב היה זהה. אחרי זה החלטתי להקשיב לעצה של החבר ולא לעשות בדיקה בעצמי כדי "לחסוך" 500 ש''ח, כי ראינו שהרכב במצב טוב ואנחנו הרי כאלה "מבינים".. עכשיו כעבור 8 חודשים (שהרכב נסע מעולה בהם) החלטתי למכור אותו כי הקורונה פגעה בי כלכלית ולעבור לרכב יותר זול, ותוך כדי התהליך עשיתי כמה בדיקות עצמאיות שאפשר להשיג אונליין בקלות בתור בעל הרכב כמו בדיקת עבר ביטוחי וגיליתי שהייתה תאונה שהורידה 2% מערך הרכב שלא ידעתי עליה. והיום גיליתי משהו שגרם לי לחשוב שיכול להיות משהו יותר רציני שמסתתר. הורדתי פרטי רשיון רכב מלאים וראיתי בתחתית שכתוב בעלויות קודמות: תאריך בעלות: סוג בעלות: 1. 05/11/2019 סוחר 2. 15/09/2019 סוחר 3. 10/05/2016 חברה זאת אומרת ששני סוחרים החזיקו ברכב והוא בוודאות היה אחד מהם.. אני דיי בטוח שקיים זיוף קילומטראז' כי רק עכשיו שמתי לב שברישיון רכב של 2019 רשום שהטסט בוצע 6 חודשים אחרי התאריך שהיו אמורים לעשות בו את הטסט וזמן יחסית קצר לפני מכירת הרכב (לצערי לא הסתכלתי על התאריך שבו בוצע הטסט כשקניתי את האוטו). מה אתם ממליצים לעשות במצב כזה, כדאי לי לקחת עצמאית את הרכב למכון של בדיקה לפני קניה כדי שיגידו לי את המצב האמיתי של הרכב, או לנסות למכור אותו ככה? ממש מבואס עכשיו בתקופה שגם ככה קשה אז אשמח לכל עצה.
×
×
  • Create New...