היי
ברשותי פורד מונדיאו שנת 2008, נקי מתאונות, רכב מצוין. לאחרונה החלפתי מנוע עקב תקלה. כעת אני רוצה למכור את הרכב.
ההיגיון אומר לי לקחת את מחיר המחירון שלו ולהוסיף חלק מעלות החלפת המנוע (נניח 50%). בכל זאת, מדובר בשיפור מהותי של הרכב.
מצד שני אמר לי איש מקצוע שלא אצליח למכור מעל המחירון למרות החלפת המנוע.
אז האם להמשיך לנסות או שזה בזבוז זמן?
תודה