כן, יש לי את הדוח, עכשיו חזרתי מהפגישה עם המכון שבדק את האוטו.
הוא אומר שנכון שעל הסדק לא רשום בבדיקה כי הסדק אינו קריטי ואני יכול לנסוע בלי לדאוג.
הרכב נבדק לפני חודש והסדק התגלה לפני שבוע.
תודה
שלום לכולם,
רכשתי אוטו לאחרונה ממגרש.
רכב אמריקאי משפחתי יד 3 שנת 2009. לפני קנייה בוצעה בדיקה לאבחון מצב הרכב.
בזמן טיפול שגרתי במוסך מורשה, התגלו סדקים במערכת המתלים בגשר מנוע קדמי, דבר שלא צויין במכון הבדיקה ועלות החלפתו של הגשר יקרה.
האם לדעתכם יש עילה לתביעה של מכון הבדיקות ומימון התיקון?
תודה רבה