שלום
האם המצמד הכפול וגלגל התנופה נחשבים כחלקים פנימיים אינטגרליים של מערכת הגיר הרובוטי בקיה סיד?
לפחות בסרטון תדמית של קיה סיד ראיתי שהם סגורים בתוך אותו מכלול.
אני שואל מכיוון שבאחריות הרכב שרכשתי מחברת הליסינג רשום שהאחריות לגיר היא לחלקים פנימיים בלבד ללא פירוט. החברה לא מוכנה לתקן את המצמד הכפול וגלגל התנופה.
תודה
איתן