Jump to content

חאתול

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי חאתול

  1. אה וואו חלק עולה לא יותר מ5$
  2. הוא החליף לך בעצמו? כמה עלה לך?
  3. היי, יש בבעלותי מאזדה 3 שהכניסה של הaux עובדת לסירוגין או בכלל לא (רק שלוחצים את הכאכבל חזק ובאלכסון הוא עובד) בתוך התא הזה. ראיתי באליאקספרס שאפשר להחליף את הכניסה, וממש אין לי סבלנות לחכות חודשיים למשלוח. איפה ניתן לרכוש את זה בארץ באזור המרכז (עדיפות לאזור חולון או דרום תל אביב).
×
×
  • תוכן חדש...