Jump to content

ניר י

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ניר י

  1. יש חדש בנושא? התחילו אצלי קילופים לפני מספר חודשים (מודל 2010), ויניון מוטורס דורשים השתתפות עצמית של 1600 ש"ח לצורך הצביעה
×
×
  • תוכן חדש...