Jump to content

newbieMe

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של newbieMe

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. תודה ולד וצבי על המענה המהיר. אני אהיה גלוי, המנוע סובל מצריכת שמן גבוהה מאוד (במהלך 11 החודשים האחרונים הוא גמע 5 ליטר, גמע כמשמעו) הלכתי בזמנו למוסך היבואן לבדוק פשר העניין (לאחר שבמדיד הגעתי לסף המינימום, חודשיים אחרי הטיפול התקופתי) והוסבר לי שעד ליטר ל- 1,000KM זה סביר (לפי ספר רכב), ושלחו אותי לדרכי (יש ספר טיפולים מלא, טופל במוסכים מורשים בלבד) אני מניח שעם פגם שכזה, גם לקוח פרטי יוריד מהמחירון סכום ניכר, אם בכלל יראה נכונות לרכוש את הרכב (אציין שחוץ מאכילת השמן הרכב עובד נהדר וללא תקלות). בעוד שסוכנות רכב תרצה לרכוש את הרכב (באם נסגור על מחיר מוסכם) כי יש להם אינטרס להשלים עסקה בהוספת סכום ניכר מצידי. זה העניין, ולכן אני נוטה יותר ללכת לסוכנות רכב ולא להתעמת עם לקוח פרטי. (אלא אם כן אני טועה, וזה פגם סביר לרכב בן כ6 שנים? אשמח לחוו"ד) ולגבי האפשרות להימצא ללא רכב, אני לא רואה תרחיש שכזה. קופ"ח לא במרחק הליכה סביר, גם לא מקום העבודה (40 KM נסיע, לעיתים חוזר בשעות הלילה שאין תחבורה ציבורית) ובמיוחד בתקופה האחרונה שהקורונה חוגגת, ובאוטובוסים קיימת פחות הקפדה על מניעה והגנה.
  2. בוקר טוב לחברי קארספורום, קיבלתי המלצות בע"פ מכמה חברים על הפעילות פה והחלטתי לנסות את מזלי ולהיעזר בכם. אנחנו זוג צעיר, מצפים לילד ראשון בחודשים הקרובים. ברשותנו יונדאי i10, יד ראשונה מיבואן, עלתה לכביש בסוף 2014, אוטומטית 1 ל', 113,000 ק"מ. לקראת הרחבת המשפחה (ובכלל), אנחנו מחפשים למכור את הרכב, להוסיף עליו ולקנות משהו יותר גדול, משפחתי/משפחתי קומפקטי. עברתי קצת על המצב ביד 2, יש המון i10/פיקנטו שמסתובבות, חלקן במצב הרבה יותר טוב מהרכב שלנו (ק"מ נמוך, נפח מנוע גדול, שנתון גבוה) ואני יודע שלא יהיה קל למכור את האוטו, אבל מבחינתנו מכירת האוטו היא תנאי הכרחי לקניית רכב אחר. (מחירון של הרכב הוא 29K, אם נצליח למכור ב25K נוכל להוסיף 20-25K) חשבנו ללכת על טרייד אין באחד מסוכנויות הרכב (מודע לכך שתהיה הורדה משמעותית במחיר הרכב יותר מאשר בשוק פרטי) אבל אנחנו לא בטוחים מה האפשרויות שלנו במקום. אני לא משלה את עצמי לרכוש קורולה 1.6 2018 או משהו בסגנון, אבל כן העדפה לרכב אמין ומנוע חזק (הבנתי שכדאי להתרחק ממנועי טורבו ועדיף ללכת על הקלאסיות המשפחתיות 1.6/1.4 - יש אמת?) המטרה לרכוש רכב לטווח הארוך (מעל 3 שנים) שיוכל לשרת את זוג+2 ללא בעיות (הi10 הנוכחי מהווה אתגר להכניס עגלה וכסא תינוק וכו') אין לנו העדפה לחברה מסוימת, אבל כן חשוב שיהיה אוטומט, וכ20,000 ק"מ בשנה עריכה: ראיתי שציינו כאן מתאר נסיעות. אז אנחנו גרים בפריפריה (מרכז), רוב הנסיעות יהיו רגועות ולא בשטח עירוני/הררי אשמח לשמוע חוות דעת והמלצות על מה כן ומה לא תודה רבה, איתי
×
×
  • תוכן חדש...