Jump to content

נהג תותח

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי נהג תותח

  1. שלום חברים אשמח אם מישהו נתקל בתופעה שבה נתקלתי נסעתי באוטו בכביש מהיר פתאום דוושת הגז הפסיקה לעבוד. לאחר שעצרתי בצד כיביתי והדלקתי מנוע זה חזר לעבוד מישהו יודע מה זה אומר?או שנתקל בתופעה כזאת?
×
×
  • תוכן חדש...