עולם הרכב בישראל הוא נורא פרימיטיבי בעיקר כאשר מדובר על שיפורים או שינויים למינהם כמובן, והסיבה הראשית היא שעולם הרכב הוא ברז כלכלי, וזו הסיבה שהוא גם לא ישתנה. ראיתי רכבים עם תאורת לד במספר רישוי והאמת שרואים יותר ברור את המספר וזה לא גרם לי לסינוור אי פעם, אבל בטסט כמובן שזה נכשל. נורות חזית אמורות להיות ללא פיזור העולה מ5000 קלווין. הצבע לבן או צהוב בלבד. שוטר יודע שזה סעיף שאפשר לדחוף אותו. והוא יודע שאתה לא תנסה להוכיח. גם אם זה רשום על גבי האריזה. ופה הוא מכניס לך. אני מאמין שמאז ועד היום השוטרים נמדדים בכמות הדוחות שהם מחלקים. בגלל זה הם יותר בכבישים מאשר בשכונות או מפטרלים רגלית. והוכחה לכך היא משטרת קריית מלאכי שלאחרונה מחקה תלונות אזרחים על מנת להציג מצג שווא של ירידה בפשיעה. כי כמו דוחות תנועה גם זה נמדד. שורה תחתונה. א' יסע עם אורות לבנים , ב' יעשוק קשישים. מבחינת המשטרה.. א' על הכוונת.