Jump to content

חושי הארכי

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי חושי הארכי

  1. אוקי, תודה חברים
  2. שאלה: החלפתי מיכל עיבוי ברנו קליאו שנת 2001. המוסך לקח 250 שח על העבודה (וסה"כ 500 ש"ח כולל המיכל עצמו, ומים ירוקים). זה נשמע לי יקר, ורציתי לשמוע את חוות דעתם של חברי הפורום המלומדים. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...