Jump to content

shaiby73

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של shaiby73

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. תודה. התרשמתי שהרכב הזה יהיה קטן מדי בשבילי. אני נוסע גם נסיעות ארוכות לפחות פעמיים-שלוש בחודש, וזקוק לרכב שיעשה את זה באופן נח, גם אם יש 3 נוסעים נוספים. כן, מסתמן שהיברידית בת 3 זה הכיוון, ולמכור אותה מספיק זמן לפני המחסום הפסיכולוגי. אגב - אני לא בטוח שהמחסום הוא פסיכולוגי בלבד. הפוקוס עם 210K פשוט מתחילה להתפרק. המנוע בסדר, הגיר בסדר, האוטו נוסע, אבל המערכות מסביב (סירקולציה במזגן, חלונות חשמליים, פתיחה של הבגאז' ללא מפתח וכדומה) מתות והופכות את חווית השימוש למעצבנת יותר ויותר..
  2. תודה, זו עובדה שלא ידעתי על דיזל. מכיוון שהרכב יחיד אצלי ובנוסף אני לא מעוניין ברכב חדש, אלא בן שנתיים - שלוש - חשמלי להבנתי לא אופציה. היברידי בהחלט כן. ראיתי שרשור ארוך על נירו פלאג-אין וממנו למדתי שעמדת הטעינה עבור הרכב הספציפי הזה דורשת בסה"כ חיבור חד-פאזי 16 אמפר. בהחלט יש אפשרות להתקין עמדה כזו מהלוח הקיים בבית. העניין הוא שהרכב לא קיים בשנתונים קודמים.. לא חשבתי על הסבה לגז. אני לא חושב שיש בסביבתי (עמק חפר) תחנות תדלוק לגז. לגבי 30K בשנה, זה לא המון, אבל זה מייצר פחת משמעותי לרכב. אני פחות מוטרד מהעלויות השוטפות ויותר מחוסר היכולת למכור את הרכב כעבור 3-4 שנים מבלי להפסיד את מרבית ערכו. זו הסיבה שהעליתי דיזל כאפשרות - הקילומטרז' הגבוה הוא יותר "נסלח". תודה לשניכם 🙏
  3. אני בשלב בחיים שבו אני נוסע / מסיע ילדים המון וזה ימשך עוד שנתיים-שלוש לפחות. הנסיעות מצטברות בקלות ל 100 ק"מ ביום, 30 אלף בשנה. כרגע בפוקוס סטיישן וותיקה, שעונה על הצרכים שלי מצויין ושירתה אותי נאמנה, אבל במלאות לה 220K - היא מתחילה להתפרק. מתלבט לגבי הכיוון הנכון לרכב הבא, בעיקר מההיבט של עלויות אחזקה וירידת ערך. כיום קונה 3000 ליטר בנזין בשנה שזה לא מצחיק..... שי
×
×
  • תוכן חדש...