Jump to content

מאיר600

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מאיר600

  1. היי רציתי לדעת האם מותר מבחינת משרד התחבורה(אקבל חידוש טסט) להפוך את הבפנים של רכב מסחרי כמו לדוגמא מרצדס ספרינטר לבית מבפנים? אני מתכוון לשנות רק את הבפנים ולהשאיר את הקבינה רגיל עם הכיסאות והכל. תודה
×
×
  • תוכן חדש...