Jump to content

ישראל111

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של ישראל111

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. יש לי תקלה שכל הזמן חוזאת נדלקות לי שתי נורות כתומות בטויוטה קורולה 2010 הלכתי למובסך והוא אומר שכנראה הלך הממיר קטליטי ניסה לשים לי חומרים לניקוי וזה לא עוזר הלכתי לעוד מוסך אמר לי שזה החיישן החליף לי את החיישן ושוב נדלק נורה כתומה ועכשיו היוא אומר שיש עוד חיישן ואחרי שנחליף גם אותו זה יסתדר מישהו נתקל פעם בתקלה הזאת ?
×
×
  • תוכן חדש...