יש לי תקלה שכל הזמן חוזאת נדלקות לי שתי נורות כתומות בטויוטה קורולה 2010
הלכתי למובסך והוא אומר שכנראה הלך הממיר קטליטי ניסה לשים לי חומרים לניקוי וזה לא עוזר
הלכתי לעוד מוסך אמר לי שזה החיישן
החליף לי את החיישן ושוב נדלק נורה כתומה
ועכשיו היוא אומר שיש עוד חיישן ואחרי שנחליף גם אותו זה יסתדר מישהו נתקל פעם בתקלה הזאת ?