Jump to content

idit21

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי idit21

  1. שלום . רציתי לשאול מבין המומחים שבינכם , איזה אוטו מהסוגים של המיני הכי כדאי לרכוש (אוטומט , יד 2) , שהוא הכי חסכוני בדלק ? תודה מראש .
×
×
  • תוכן חדש...