Jump to content

טל תל אביב

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של טל תל אביב

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. בדיוק הסיפור שלי. הותקן בנובמבר 2017, בקיץ שנה וחצי לאחר מכן המסך נסדק בגלל חום גבוה ברכב. מכיוון שהאחריות היא לשנה, החלפת מסך היא בעלות של חמש מאות ש"ח. המערכת עובדת ואני מרוצה ממנה, אבל נשארתי עם התראות קוליות בלבד, ללא שום יכולת לקרוא מה שעל המסך.
×
×
  • תוכן חדש...