Jump to content

DannyMe

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי DannyMe

  1. לפני כחודש החלפתי שמשה קדמית לרכב. במסגרת זאת, ניתקו את המובילאיי וחיברו מחדש. מאז, הוא לא נדלק אוטומטית עם הפעלת הרכב. בכל התנעה, צריך להדליק אותו ידנית. במוסך אומרים שרק הם יכולים לתקן את זה. מישהו יודע איך אני יכול לסדר את זה בעצמי?
×
×
  • תוכן חדש...