שלום לכולם ,
רכשתי לא מזמן יונדאי i10 שנת 2015.
על פניו הרכב אחלה ועושה את העבודה אבל המערכת הבסיסית שלו קצת מבאסת וחשבתי לשדרג אותה .
משיטוט קצר באלי אקספרס ראיתי שיש מערכות מולטימדיה אנדרויד 8.1 בגודל 9-10״ בסביבות ה500 שקל כולל משלוח לארץ.
יש לי חוש טכני סביר + ואני תוהה אם אצליח להתמודד עם הפירוק של המערכת הישנה +ההרכבה של המערכת החדשה ולא אסתבך .
מחפש אנשים שעשו את ההחלפה הזאת בעבר ויכולים לחוות דעה על התהליך ולתת המלצות/ דיס המלצות על מערכות.
לחלופין אשמח לדעת לשם השוואה כמה יעלה לי פלוס מינוס התקנת מערכת זהה בחנות בארץ ?
וכמה סביר שיגבו רק עבור פירוק והתקנה כאשר את המערכת אני אספק ?
מעבר לזה מחפש מישהו שהתנסה בהזמנה מחו״ל של חלקי רכב / מערכות מולטימדיה לרכב ויוכל להעריך האם ייעצר במכס ומה יהיה גובה התשלום לערך במקרה שכזה ?
פונה לאנשים הטכניים פה בפורום ולבעלי ניסיון .
כמובן אשמח לשמוע כמה שיותר חוות דעת ודעות טרם ההחלטה .
לינק למערכת שאותה אני רוצה להזמין :
https://a.aliexpress.com/_d7PkcuZ