Jump to content

pitz

  • פרסום הודעות

    6
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות pitz

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. טוב אני במקום בחיים שרמת גימור לא מזיזה לי ואם כן לא הייתי קונה פיקנטו. אני חיפשתי פחית שתביא אותי מא' לב' מבלי לראות מוסך מעבר לבלאי הרגיל של הרכב. מקווה שהפיקנטו תספק את דרישותי הצנועות
  2. סליחה אבהיר, לא משנה ממי קונים רכב יש לבדוק עבר טיפולי, בעלויות קודמות, עבר ביטוחי ולהעביר אותו בדיקה שלכם. לגבי ליסינג יש ויש. יש שם רכבים שלא הייתי קונה לצד רכבים במצב מעולה. יש לי חבר שמעדיף לא לקנות רכב ונוסע על פיקנטו בליסינג פרטי, השנה הוא החזיר פיקנטו שעברה פחות מ20,000 בשלוש שנים שהיא אצלו, טופלה במוסך מורשה ובמצב פיקס. האם הייתה לך בעיה לרכוש את הרכב הזה משלמה סיקסט? לי לא.
  3. האמת בדקתי עכשיו והמודעה שלו עדיין מתעדכנת כל יום. בסוף מצאתי פיקנטו עם נתונים דומים וסגרנו 7K מתחת למחירון. מסקנות שלי: 45K מחיר מנופח לפיקנטו, שימו לב שיש מזדה 2, סוזוקי סוויפט ועוד מכוניות שלדעתי מביאות הרבה יותר ערך לשקל במחירים האלה. השוק מוצף בפיקנטו/I10/ספארק בשנתונים טובים וק"מ בין סביר למעולה (עד 15 בשנה לא להתפשר). מחיר המחירון לא משקף כלל את המצב ולדעתי פשוט מטיב עם סוכניות הליסינג שמזרימות מאות מכוניות כאלה לכבישים בשנה. אם אתם לחוצים ואין לכם כוח לחפש לכו למגרשים הגדולים/ליסינג, מחיר מחירון תוכלו לשלם גם שם לקבל אחריות, רכב שעבר טיפולים, החלפת צמיגים ואולי תצליחו לסחוט איזה מערכת מולטימדיה על חשבונם. ואם החלטם בסוף לחפש תזכרו שהשוק מוצף במיני שהיו תחת אחריות עד לא מזמן ועברו טיפולים במוסכים מורשים. אדם פרטי שינסה לעשות טרייד אין על רכבים כאלה יאבד מינימום 20% מחיר מחירון במידה והרכב במצב מושלם אחרת אפילו יותר אם ימכור לכם מעל למחיר זה יצא מורווח. my 2 cents
  4. הרכב של הבת שלו ולא היה ספר טיפולים אז קבענו במכון שנמצא ליד המוסך שלהם שם בעצם גיליתי שהרכב אמור לעבור טיפול עוד חודש וגם מה הטיפול כולל מה שתפס אותי קצת מופתע. לגבי הצמיגים הייתי מוכן אפילו להתחלק איתו בעלות. ברגע שהייתי עושה בדיקה הייתי מושקע בעסקה והיה יותר קשה לוותר או להתמקח. בגדול אני חושב שנכון לסגור מחיר לפני בדיקה ובמידה ואין נזק לשלדה גיר או מנוע אז יש עסקה. רק תהיתי האם זו עסקה שהייתם הולכים עליה, רכב במצב טוב אפשר לומר שהוא כמעט יד ראשונה היה לו רק בעלים אחד, מטופל במוסך מורשה קילומטראז נמוך אבל צמיגים גמורים ולפני הטיפול השנתי.
  5. המחירון הינו 45K שהוא גם ככה חריגה מהתקציב שלי אבל אם הכל היה פיקס הייתי מוכן לשלם את הסכום עבור הרכב עם הנתונים שלו. לגבי הסטיאוציה עצמה אתה צודק פשוט המכון בדיקה קרוב אליי ולא רציתי לעשות נסיעה כפולה. עשיתי בדיקה בסיסית, את הבדיקה במוסך בסוף לא עשינו כי לא הצלחנו להגיע להסכמה על מחיר במידה והכל תקין. מלבד זמן וקצת עוגמת נפש לא הפסדתי יותר מידיי.
  6. היי מצאתי פיקנטו יחסית חדשה עם קילומטראז נמוך עשתה קצת יותר מ40 בארבע שנים. נקנתה 0 ק"מ. מטופלת במוסך מורשה עם טסט לשנה. ללא תאונות עם החלפת כנף קדמית בגלל נזק חנייה. קבענו להיפגש ליד מכון בדיקה, בבדיקה שעשיתי לפני הכניסה למכון עשיתי בדיקה שלי וזיהיתי מספר בעיות: - הצמיגים גמורים עם סדקים בני יותר מ 4 שנים, מפתיע אותי שזה עבר טסט בכלל. - הרכב אמור לעבור בעוד חודש טיפול יחסית גדול של החלפת ברקסים רפידות מצת ופילטר. המוכר לא היה מוכן לזוז מהמחיר מחירון, בטענה שאם הוא היה יודע שהוא מוכר את הרכב גם לא היה מעביר אותו טסט. אציין שבטלפון היה נשמע שהוא יתגמש במידה וימצאו בעיות. זה רכב ראשון שלי אז יכול להיות שאני מפספס משהו. האם מקובל למכור רכב במחיר מחירון מבלי להתחשב בזה שמגיע טיפול קרוב ויחסית גדול והחלפה של ארבעת הצמיגים? ואפילו למכור אותו ללא טסט?
×
×
  • Create New...