Jump to content

דבד

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי דבד

  1. מתחת לפתח תדלוק ממש רואים את הדלק נוזל למשך כמה דקות נזילה יחסית קטנה אבל בל מתמלא ריח של דלק
  2. לא וזה קרה לי פעמיים בינתיים שאני שמתי לב ואם אני לא טועה זה קרה לי אחרי שתדלקתי באותה תחנה
  3. לא הכוונה שאני ממלא פול טנק בערב נסעתי הביתה ובבוקר ראיתי נזילה מהפתח של המיכל דלק
  4. היי, פעם בכמה זמן שאני מתדלק פול יש לי נזילת דלק מהפיית תדלוק מישהו שמע משהו כזה? אני חושב בכיוון של משאבת דלק שמסתובבת הפוך שהאוטו כבוי
×
×
  • תוכן חדש...