שלום
לאחרונה גיליתי שיש בעיה עם המערכת מולטימדיה של רכבי אלפא בנושא אנשי קשר ומועדפים.
הבנתי שלאחר גירסה החדשה של IOS באייפונים לא ניתן להציג אנשי קשר ומועדפים מהטלפון למערכת .
האם מישהו נתקל בזה ? והאם יש למישהו פיתרון מלבד להציע שינמוך לאייפון .
נראה לי מוזר שרכב שעלה לי יותר מ 300 אלף שח לא יכול להציג אנשי קשר במסך המולטימדיה .
תודה על העזרה