Jump to content

מנהל צי רכב

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של מנהל צי רכב

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום לאחרונה גיליתי שיש בעיה עם המערכת מולטימדיה של רכבי אלפא בנושא אנשי קשר ומועדפים. הבנתי שלאחר גירסה החדשה של IOS באייפונים לא ניתן להציג אנשי קשר ומועדפים מהטלפון למערכת . האם מישהו נתקל בזה ? והאם יש למישהו פיתרון מלבד להציע שינמוך לאייפון . נראה לי מוזר שרכב שעלה לי יותר מ 300 אלף שח לא יכול להציג אנשי קשר במסך המולטימדיה . תודה על העזרה
×
×
  • תוכן חדש...