תודה רבה על התשובה המפורטת!
הבעיה היא שקצת קשה לשחזר את הבעיה לכן לא ככ קל לבצע ניסויים.
בפעם האחרונה שזה קרה, אני וחבר עשינו בדיוק את הניסוי הראשון שהצעת ועדיין לא הייתה תגובה של הסטרטר
נתון נוסף בנוגע לחיווט, הכבל שמוביל לקוטב מינוס של המצבר נוטה לצבור קורוזיה, ניסיתי (לא מומחה גדול לחשמל זה כבר ברור) לחבר ג'אמפר בין הקוטב + להיכן שהכבל - מתחבר וזה לא הניע..
בנוגע לממסרים, החלפתי את הממסר של המתנע בממסר זהה אחר מהקופסה, לא עזר. ניסיתי לתקתק מעט על הממסר הראשי, גם לא עזר, יש עוד ממסר שיכול להיות קשור?