Jump to content

סמיסביב

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי סמיסביב

  1. יש לי את ספר הרכב, הרכב שלי lt platinum , זאת הגרסא הנמוכה? כמו שאמרתי יש לי רק trip ו fuel, אז מה הגרסא היקרה יותר?
  2. הרכב הוא שברולט קרוז 2013 שנרכש מchevrolet certifid דגם lt platinum . יש ברכב מחשב דרך אבל עלוב לחלוטין , מראה רק תצרוכת דלק, כמה נשאר במיכל, טריפ, וקילומטרז, אני מסתכל ביוטיוב ושם מראים מחשבי דרך אחרים שמראים מלא אינפורמציה,ככה זה בדגמים שהביאו לכאן?
  3. האם יש שוני בגיר בשברולט קרוז 2013 בין ה1.6 ל1.8 , האם זה אותו גיר בעייתי מהשנים 2009-2012?
  4. אז ככה הרכב הוא שברולט אבאו, הרדיאטור הפנימי של החימום נוזל, רוצה לבטל אותו, ניתקתי את צינורות הגומי וחיברתי בינהם מחבר נחושת אבל זה יוצר כיפוף בצינורות, אני מעוניין בצינור בצורת U ואז זה לא יגרום לכיפוף, איפה אני משיג צינור כזה באזור הקריות? מכירים מישהו שיכול להכין לי כזה מצינור מתכת בקוטר 2 ס"מ , הכל בתשלום כמובן, או שיש מקום שמוכר צינורות נחושת בקוטר הזה ועם הכיפוף אני אסתדר, תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...