הי..
אני נהגת חדשה.. (לא צעירה) וצריכה עזרה בקניית הרכב הראשון שלי... לא נהגתי מאז הטסט... כך שכנראה אני לא נהגת מי יודע מה. ואין לי הבנה ברכבים.
אז ככה- אני רווקה. נסיעות בעיקר בגוש דן, בסופי שבוע נסיעות בינעירוניות.
הכי חשוב לי רכב בטיחותי (לנהג) ואמין. בלי תקלות.. וכמובן צריכת דלק. אוטומט כמובן. ואם אפשר- אז גם שומר על ערכו.
מעדיפה רכב בקטגוריית סופר מיני כי הבנתי שהם בטיחותיות יותר. תקנו אותי אם אני טועה.
התקציב שלי- 35k
שאלה נוספת- האם אתם מציעים במקרה שלי לקחת בתשלום יועץ לרכישת רכב?
תודה מראש לכל העוזרים!