Jump to content

רואי46

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי רואי46

  1. קניתי נאברה 4×4 2013 ויומיים אחרי באתי לצאת מהחנייה זה קרה. (ראו תמונות).מדובר בצד הקדמי של הרכב. מישהו יכול לתת לי הערה של מה קרה? מה הנזק? נראה לי כמו ברגים שנפלו וזהו אבל מה אני מבין? אשמח לעצה או הסבר. תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...