Jump to content

שרלולו

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שרלולו

  1. זה המוסכניק לא אני, יש לכם רעיון מה זה יכול להיות?
  2. היי אתמול בנסיעה עצרה אותי ברמזור אישה ואמרה לי שיוצא לי ניצוצות מהגלגלים, כשאני עובר את ה60 קמש יש רעשים מהחלק הקדמי, האוטו עכשיו במוסך, הוא החליף אלטרנטור אבל אחרי נסיעה הבעיה נמשכת, למישהו יש רעיון? רכב סיטרואן סי4 2008 תודה והמשך שסוע טוב
×
×
  • תוכן חדש...