שלום.
לפני מס ימים החלקתי לתוך רמזור תוך כדי בלימה.. התוצאה פנס שמאל שבור נזק לטמבון שפריצר פנסים מכסה תושבת פנס.
הבעיה היא כששמתי לב שגם המכסה מנוע ממש מעל הפנס קצת נכנס פנימה
הכנף קיבל טיפה נפח (כתוצאה מהלחץ של המכה) אבל אין שום פגיעה בצבע (גם מה שרואים בתמונה כבר הורדתי עם חומר ואין שום נזק לצבע)
הייתי אצל פחח הוא טוען שהוא יכול לתקן הכל וגם את המכסה מנוע הוא אמר שהוא דופק אותו החוצה קצת
ואת הכנף הוא ימשוך פנימה
האם כדאי לעשות את זה או שאפשר לתקן את זה ב-PDR ?
השאלה אם הדברים האלו שהוא מתכוון לעשות יגרמו לנראות שהרכב עבר פחחות או נזק.. מדובר ברכב יקר ככה שאני מעדיף לעשות את התיקון הטוב ביותר (אין לי מקיף)
כמו כן , שמתי לב שנוצר מרווח גדול יותר בין הכנף השמאלי למכסה מנוע מאשר בצד ימין ששם לא היית המכה.
האם לדעתכם זה קשור לכנף שהתנפחה מעט?