שלום לכולם,
עברתי מפוקוס ישנה לקוגה עם מערכת מולטימדיה, והדבר הכי בסיסי שהיה לי לא קיים בה:
יש לה (והיו גם לפוקוס) כפתורים פיזיים, בין השאר aux.
בפוקוס הכפתור הזה השמיע שירים מהאייפון גם אם הייתי מחוברת רק ב Bluetooth למערכת.
בקוגה הזו אין (!!) חיבור USB, וכשאני לוחצת על aux הוא כותב - no video.
כדי לעבור לשמוע שירים מהאייפון שלי צריך להכנס דרך המסך מגע ל Bluetooth ומשם יש אייקון שאפשר להשמיע מוזיקה. כלומר בזמן נהיגה בכביש מהיר זה הכי לא נגיש בעולם לעבור מהרדיו לשירים שיש לי באייפון.
יש לכם רעיון מה עושים?
תודה!