Jump to content

נילי והקוגה

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי נילי והקוגה

  1. שלום לכולם, עברתי מפוקוס ישנה לקוגה עם מערכת מולטימדיה, והדבר הכי בסיסי שהיה לי לא קיים בה: יש לה (והיו גם לפוקוס) כפתורים פיזיים, בין השאר aux. בפוקוס הכפתור הזה השמיע שירים מהאייפון גם אם הייתי מחוברת רק ב Bluetooth למערכת. בקוגה הזו אין (!!) חיבור USB, וכשאני לוחצת על aux הוא כותב - no video. כדי לעבור לשמוע שירים מהאייפון שלי צריך להכנס דרך המסך מגע ל Bluetooth ומשם יש אייקון שאפשר להשמיע מוזיקה. כלומר בזמן נהיגה בכביש מהיר זה הכי לא נגיש בעולם לעבור מהרדיו לשירים שיש לי באייפון. יש לכם רעיון מה עושים? תודה!
×
×
  • תוכן חדש...