Jump to content

ביתרסה

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ביתרסה

  1. ברשותי הונדה סיוויק 2006(הצורה החדשה) יש לי רעש מתכתי מאזור הגלגלים לקחתי את האוטו למוסך.והוא אומר שהברקסים בסדר גמור יש לציין שהרעש בדרך כלל בתחילת נסיעה ולא בזמן שאני לוחץ על הברקס למישהו יש רעיון (קראתי משהו על פחית עקומה. זה משהו קריטי לסדר?)
  2. ברשותי הונדה סיוויק 2002. האוטו נוסע ופתאום נכבה.החום מונע מצוין! פשוט סתם ככה נכבה מישהו אמר לי קשור לצינור של ההזרמת דלק..
×
×
  • תוכן חדש...